Česta pitanja

Kako je u evis.hr internet trgovini sa garancijom i gdje se vrši reklamacija?

Uz kupljeni artikel dobivate garancijski list. Na garacijskom listu naveden je artikel, vrijeme trajanja garancije te naziv ovlaštenog servisa pri kojem se vrši reklamacija. U slučaju da ste izgubili garancijski list ili ga prilikom preuzimanja pošiljke niste dobili, molimo vas da nas obavijestite o tome i učinit čemo sve potrebno da ispravimo grešku.

Naručio sam dostavu, nije me bilo kod kuče, tako da je nisam mogao preuzeti. Što sad?

Dostavljač ostavi obavijest da vam je pokušao uručiti paket – na obavijesti je također tel. broj na kojeg možete nazvati za sve informacije vezane uz pošiljku.

Narudžbu sam uspješno izvršio i zanima me kada mogu očekivati dostavu odnosno kada mogu doči preuzeti naručenu robu?

Kad pošiljka bude odpremljena odnosno kad bude spremna za preuzimanje biti čete obaviješteni putem elektronske pošte.

Naručio sam proizvod ali ne znam da li sam pravilno izvršio narudžbu, gdje to mogu provjeriti?

Nakon uspješno izvršene narudžbe primit čete povratni e-mail, da je vaša narudžba primljena, u njemu čete primiti i popis artikla koje ste naručili.

Da li mogu vratiti kupljenu robu?

Da ali samo pod određenima uvjetima. Robu koju želite vratiti mora biti vračena u roku od 8 dana, roba mora biti neupotrebljiva i zapakirana u originalnoj embalaži.

Hitna dostava

Za mogućnost hitne dostave, molimo, kontaktirajte nas.

Ko dostavlja naručenu robu?

Naručena roba se dostavlja preko dostavne službe GLS.

Koliko košta dostava za naručene artikle?

Cijena dostave iznosi 4,5 EUR (33,90 kn).

Do kojeg sata je moguče naručivati?

Internet trgovina djeluje 24 sata dnevno, 365 dana u godini…

Da li cijene u evis.hr internet trgovini uključuju PDV?

Sve cijene u evis.hr internet trgovini uključuju PDV!

Ko može kupovati u našoj internet trgovini?

U internet trgovini evis.hr može kupovati svaka fizička osoba ili pravna osoba.